Tilda Willén , Presentation .

Född 99 , älskar alla sorters djur , utom insekter . Men nyckelpigor är helt OK ..
Har ridit i 4 år , har 3 sköthästar , vinett , spirit och greta . 
Har en katt , Tarzan , han är den minst normala katt jag träffat , seriöst ... but i love him !;)
nej men seriöst nu då ..
ni kommer ju lära känna mig genom bloggen , men nu kör jag !
Har gått på viksängsskolan men i sjuan börjar jag på irsta skolan , är alltså bosatt i västerås !
skultuna med pappa , tortuna med mamma , men med pappa ska jag flytta till irsta i typ oktober , så därför just irsta skolan !
Bor varannan vecka hos mamma , varannan hos pappa .
Har lite speciell humor , skrattretande dålig humor , faktist , hehe ..
Älskar mina vänner , dom betyder så himla mycket för mig !
är född med ett hjärtfel , har ingen aning om vad den heter , men jag har enkammar hjärta , som gör att blodet inte pumpas runt lika lätt , och jag blir därför lättare trött . särskillt om det är kallt ute eller extremt varmt ! tar en liten tablett trombyl varje kväll , trombyl är blodförtunnande , tar den alltså för att hjärtat ska ha lite lättare att pumpa runt blodet !
har inte mycket mer att skriva , ni kommer lära känna mig mer genom bloggen , har ni nån fråga så är det bara att kommentera ! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: isabell yngvesson skog

Ska du börja i 7a,b eller c, om du börjar i b så kommer du i samma klass som mig

Svar: har ingen aning om vilken klass , har inte fått papper än , eller har iallafall inte sett några papper (:
ponnysmurfarz.blogg.se

2012-06-26 @ 22:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0