That´s alright

Jag hittade en gammal dikt under min säng som jag skrev för kanske ett halvår sen, den medför så många minnen att jag skriver av den här ;)
 
You let me down, you let me fall. You took away my smile. But that´s alright. I love you anyway. Cause your eyes are beautiful, and your smile takes away my breath.
You hurt my feelings and you let me fall deep down, until I hit the bottom. Buy hey, that´s alright. You made me smile to. That way you kissed me, that way you held me. Your soft voise that made me feel safe.
You lied, you betrade, you hated. You hurt, you crushed and you broke me down.
 But thats alright. Cause I just can´t stop loving you
 
men ja, jag har fått den nya höökskatalogen. grymt. hööks har gjort det, igen. snyggt och stilrent blandat med klara och roliga färger, som den nya samlingen Punk Pony med både rosa och svarta schabrak med ett dödsskallemärke med rosor på!!! love it :***
 
bloggar nästan helt säkert mer ikv, pözz <3<3<3<3<3
 
/E

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej!
Allt bra?

Kika gärna in på min blogg om du får tid över, du kommer inte att ångra dig :)

2012-07-31 @ 23:15:12
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0