so .. hello c:

nu ligger jag i min säng och chillar, ska sova snart :P
 
jo, och tycker inte ni att det är snyggt med piercing på hakan, alltså under underläppen? det ska jag skaffa när jag blir sexton :)
 
men iallafall, så hästar. När jag var på åland så red jag först en timme på en privathäst som hette Flisan (Flying Lady) och hon är 8 så ganska ung. Men iallafall så red jag lite ute i skogen, med lite galopp och myyyycket travövningar så att hon skulle mjukna lite, hon var lite stel till en början men tillslut så gick hon bra!
Sedan hade jag en uteritt på 3 timmar med hästen Pola ( Marko Pola ) och 5 till ryttare som också hängde med. det vart myycket galopp på ängar, åkrar och grusvägar, mycket klättring i uppförsbackar i skritt och lite trav på krökade svängiga vägar.
 
Men nu ska jag sova, natti :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0