ÅH VAD JAG HAR SAKNAT DET HÄR !

Vaknade runt halv 12 , skulle åkt till irta runt 10 idag men varken pappa , maria eller jag har sovit bra inatt , jag mådde illa och höll på att spy och då var dom vaakna så kunde inte jag sova och blablabla ,
men vid 3 ska jag till Skerike och träffa emma , så är vi väl där kanske max 2 timmar ? x)
Tar med kameran så ni får massa bilder sen !^^
Och ska även dit Ellinor imorn (förmodligen , annars nån dag nästa vecka) ska bli kul då hon får träffa rocklunda hästarna , hon tog ju grönt kort på rocklunda och tyckte att det var mysigt där och så , men hon han ju liksom aldrig 'träffa' hästarna så det ska hon få göra när v åker ut , eller ja hon får träffa alla som inte går i vilohagarna ^^
Kommer filma myyycket på greta och vinett dom här dagarna , ska även ut dit med julia på lördag , mys !
men ja kommer filma tjejorna massa och sen när jag börjar skolan igen får jag ju mac så kommer klippa ihop lite filmer ... dom kommer inte vara jättebra men jag lägger in dom här ändå :D
 
Okej nuuuu ska ni få se vad jag förmodligen kommer göra nu på höst terminen ..
 

  • Sluta på Spirit , känns inte så speciellt att sköta henne , känns inte som nån mening liksom , går bara in där utan att känna nånting , känns bara om att jag har henne så jag kan vara i stallet på tisdagarna med julia , och för att jag ville ha nån att sköta eftersom jag red på tisdagar förra terminen . ( börjar på måndagar nu
  • Anmäla mig till en av rolands hoppspecialer  , men det beror på om nån jag känner ska vara med, om det finns nån 'grupp' där dom är på ungefär samma nivå som mig , ( jag tycker ju bara det är kul , aldrig tävlat , inte ens klubbtävlingar så ..)
  • Kanske börja sköta greta eller vinett en till dag i veckan , om dom är lediga nån dag som inte är helg , helst  tisdagar .. ^^
sen kan jag inte komma på något mer just nu ...
 
Kommer rida mammas kompis häst också , Dream Boy ^^ 
bild.
 
hon som äger Dreaman äger även Alfa , en söt och snäll tjej som snart får föl !
visst är hon söt ? ^^ haha hon ser väldigt trött ut på bilden , kan inte vara lätt att ha...
 
en så här stor hage ! okej dålig vinkel men fatta hur stor den är , för den ser ju stor ut på bilden ?
hon har kanske tvillingar i magen , men dom kan ju typ 'ta bort' ett föl , vilket linda , ägaren hoppas på
eftersom tvillingar oftast inte överlever , eller ah .. hon kommer sälja fölet och hingsten som är pappa till de
har dött vilket betyder att det är typ värt mer pengar ? Jag vet inte men hon sa nått sånt .. :p
 
Hihi kolla vilken söt liten frans dom har , hehe ^^
 
bjuder på en sista bild på Susi så har ni bilder på alla lindas hästar !
 
 
men nu ska jag avsluta det här inlägget haha , puss !
 
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0